در این آلبوم تقریبا همه قطعات غمزده و دلگیر هستند و بیشتر از امید و شور بازگشت اسرا میتوان رنج و دردی که اسرا تحمل کردهاند را از نوای سازها احساس کرد.
این قطعات فراز و فرودهای کمی دارد، ملودی آرامش اندوه نهفته در قطعات را عمیقتر میکند و نکته قابل اعتنا این است که انتظامی در ساخت این قطعه از همراهی سازهای ارکستر کلاسیک در کنار سازهای سنتی ایرانی بهره گرفته و در «بوی پیراهن یوسف» نوای کمانچه، ویولون، دف و گیتار را به هم آمیخته است.
موسیقی فیلم «بوی پیراهن یوسف» اندوه یک پدر را برای بازگشت یوسف گمگشتهاش روایت میکند و با همه امیدها و آرزوهایش، اوج نمیگیرد و شوری نمیآفریند بلکه همچنان آرام و محزون باقی میماند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفت و گو با بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی
مدیرعامل «بنیاد ملی پویانمایی» معتقد است فرهنگ «تولید مشترک» و توزیع مسئولیتها تنها راه توسعه بینالمللی است
فریدون جنیدی معتقد است: یادگار فردوسی اثری عمیق است که نباید به شکل سطحی به آن نگاه کرد